خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

راه و مکتب سردار سلیمانی ادامه  دارد/ راه شهید سلیمانی یک فرهنگ است

نهاوند-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه راه و مکتب سردار سلیمانی ادامه  دارد، گفت: راه شهید سلیمانی یک فرهنگ است و یک فرهنگ تاثیر‌گذاری خود را در اعصار مختلف خواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۷۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمدرضا احسانی در همایش شعر سرو پایدار در نهاوند ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سردار سلیمانی اظهار داشت:  ۱۳ دی یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ ایران است.

وی افزود: سردار سلیمانی شخصی است که نماد مقاومت و الگوی گرانقدر در تمام زمینه‌های اخلاقی و انسانی و ولایت‌مداری را از خود بر جا گذاشت؛ شاید سردار سلیمانی جسمش در بین ما نباشد اما روحش حاضر و ناظراست.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: این همایش به نام نامی سردار سلیمانی سرو پایداری که نماد مقاومت، ایثار، از خودگذشتگی، تقوا، ایمان، اخلاقیت و انسان بود برگزار می‌شود که شاید غیر از شهادت نمی‌شد هیچ پاداش دیگری برای ایشان متصور بود و پاداش را از کسی که باید می‌گرفت، گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ایران در فراق این سردار و فرمانده بزرگ عزادار است اما راه سردار سلیمانی و مکتب سلیمانی ادامه  دارد، ابراز داشت: راه شهید سلیمانی یک فرهنگ است و یک فرهنگ تاثیر‌گذاری خود را در اعصار مختلف خواهد گذاشت و محدود به زمان و مکان نیست.

احسانی افزود: سردار سلیمانی متعلق به کل دنیا است به ویژه در جهان اسلام؛ روحش زنده است و مکتب سلیمانی و فرهنگ سلیمانی تاثیرات خاص خود را در نظام و منطقه و در جهان گذاشته و می‌گذارد؛ این راه ادامه دارد و مکتب و راه سلیمانی صدها و هزارها سلیمانی را تربیت کرده و خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی همچون سردار سلیمانی جریان ساز هستند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم و دینی که برگردن داریم، ادا کنیم و پیرو راه و اندیشه شهید سلیمانی باشیم و در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای اعتلای نظام مقدس اسلامی در سراسر دنیا زیر پرچم ولایت مقام عظمای ولایت پیرو راه این بزرگوار و بزرگواران شهید دیگرمان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات